!✿ иʋя αмιɛяα ✿!




Y
Assalamualaikum and annyeonghaseyo. Thanks sudi singgah blog nie. Nantikan entry-entry yang terbaru k. :)


Review : Lebih Kurang
Written by me | 0 Lovely Note [s]




Bismillahirrahmanirrahim.
In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful




Sinopsis

“ Hidup siapa lagi orang nak susahkan kalau bukan hidup isteri orang…”

Mereka tinggal di rumah yang sama dan belajar di kolej yang sama. Namun kepala tak pernah sama. Zackhwan suka benar mencari pasal, Azrina pula mangsa utama.

“ Kita dah jadi pasangan suami isteri di alam Facebook, jadi tak ada alasan untuk orang ceraikan awak. Orang betul sayangkan awak. Sayang sangat-sangat ! ”

Setiap kali terkena, Azrina hanya bersabar dan terus bersabar bersama perasaan benci yang membuak. Dia akan bertahan selagi boleh. Dari hari ke sehari, Azrina dapat menerima si wayar putus dengan perasaan senang. Tahulah Azrina, Zackhwan itu tidaklah senakal mana, hanya perangai semula jadinya yang suka melihat Azrina marah-marah. Comel sangat, kata Zackhwan.

Zackhwan pula sebenarnya bukan niat hendak mengena. Mungkin itulah caranya dia meluahkan kasih sayang terhadap Azrina. Kasih sayang yang berputik sejak mereka pernah bermain layang-layang bersama di zaman kanak-kanak. Semua kasih sayang itu Zackhwan simpan agar suatu hari menjadi kenyataan. 

Namun cinta mereka hanya di alam kolej sajakah atau hingga ke akhirnya mereka akan bersama?


Bila masa saya suka awak ? Tak suka. Taknak kawan awak ! Tapi bila awak jauh, saya rindu awak.



NOTAHATI : Best sangat cerita nihh. Ringan dan amat mudah untuk difahami. Nak tahu apa kesudahannya ? Kena la baca novel ni k :)





|


Owner Old Post